NASZ CITROEN HY
NASZ CITROEN HY

Wakacje upłynęły zbyt szybko, ale prace przy Naszym Citroenie nie stały w miejscu. Głównie prace skierowane były na roboty blacharskie w mniejszym stopniu postępowały prace mechaniczne. Największym elementem jaki udało się naprawi była część prawa dachu, która była doszczętnie skorodowana, do tego stopnia że należało wyciąć całą rynienkę, belkę nadokienną oraz całą prowadnica drzwi przesuwnych. Zanim jednak można było wspawać nowe profile, doskonale wykonane w, www.erko-krakow.pl należało wykona rekonstrukcję góry słupka wręgi usztywniającej.

Następnym elementem, który został wykonany był zawias drzwi lewych szoferki oraz tylna blacha nadkola.

Ponadto w ramach prac blacharskich udało się rozpocząć naprawę dachu szoferki z lewej strony oraz końcówki pasa ryfli z prawej strony Belmondzia.

W zakresie mechaniki, a tak naprawdę regeneracji udało się:

-wykonać powłokę zewnętrzną zbiornika paliwa,

-czyszczenie i konserwacja elementów wyposażenia zbiornika paliwa: pływak, korek i dopływy.

-przegląd mechaniczny skrzyni biegów,

-wykonać stelaż dla skrzyni biegów, który posłuży do odświeżenia malowania oraz wymiany uszczelniaczy.

Ponadto po piaskowaniu w najbardziej doświadczonym przedsiębiorstwie jakie znamy www.eko-glass.pl, zabezpieczyliśmy podkładem elementy podwozia wraz z przednią ramą podwozia.

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny
© companyname

Ta strona została utworzona za pomocą 1&1 MyWebsite .