NASZ CITROEN HY
NASZ CITROEN HY

 

Styczeń upłynął dość szybko, bardzo dużo pracy zostało włożone w rekonstrukcję prawej strony wręgi oraz węzła pomiędzy wręgą a nadkolem. Po otwarciu wręgi okazało się, że wszystkie wzmocnienia na poziomie nadkola były znacznie skorodowane, ponadto dolna część wręgi od strony przestrzeni ładunkowej była znacznie pogięta i zdeformowana. Po wyprostowaniu wygięć i deformacji, zrekonstruowałem wzmocnienia i usztywnienia, następnie należało odtworzyć elementy zamykające pełniące funkcję usztywnienia. Pozostało jeszcze wycięte zamknąć otwory i powłoki zamykające.

Podczas dużych mrozów, prace przeniosłem do domu. Połączyłem setki haczyków wykonanych na zamówienie w firmie Metalunion z o-ringami, które w przyszłości zastąpią stare sprężyny siedzeń. Ponadto powstały szablony niezbędne do wycięcia gąbek siedzeń.

Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny
© companyname

Ta strona została utworzona za pomocą 1&1 MyWebsite .